Arama Kutusu

Ebay ile Şirin Lipbalm Alışveriş Heyecanı

EBAY ile Lipbalm Alışverişi

ebay,dudak bakımı,alışveriş,online alışveriş,ruj,lipbalm,lipstick


Lipbalmları o kadar seviyorum ki,dünyadaki bütün lipbalmlar benim olsun istiyorum! Kimisinin lezzetli aromasından vazgeçemiyorum, kimisinin sağladığı bakımından, kimisinin ise (itiraf ediyorum) şirin ambalajlarından.





Hal böyle olunca da sahip olduğum dudak bakım ürünleri yani lipbalm sayısı gün geçtikçe artıyor. Alışverişimin bu seferki hedefi Ebay oldu. Kısa bir araştırma sonucunda, pek çok ülkeden çok fazla satış yapan insanlar buldum. Ama Ebay alışverişlerinde, en önemli kısım satıcıya gelen yorumlar. Bu yorumların olumlu veya olumsuz oluşu, hakkındaki güvenirliliği konusunda bize fikir verir. Satıcıların feedback (geçmiş satışlarının karnesi bir nevi) bakınarak kimden alacağıma karar verdim. Hem çeşit sayısının fazlalığı, hem de güvenirliği ile bir kişi dikkatimi çekti ve ben de alışverişimi tamamladım. Aldığım lipblamların özelliklerine gelecek olursam, nemlendirmeleri iyi olmamasına rağmen şirinliklerine vuruldum resmen.  Overstockmadness*123 satıcısı ile yaptığım alışveriş sayesinde edindim. Çok ilgili bir satıcı. Tüm sorularıma, ilgili cevaplar verdi. Tereddütlerimde yardımcı oldu. Kargolama süreci hızlıydı. Ertesi gün, "Ürünleriniz Kargoya Verildi" bilgilendirmesinin bu kadar hızlı oluşuna şaşırmadan edemedim.


Aldıklarımın çoğu, genelde görsel olarak iştah açıcı, fakat nemlendirme olarak ortalama sınıfında dahil edilebilecek kalitede. Ancak dudak bakımı için fazla memnun kalmasam da, bana göre çok eğlencelik ürünler! Şirin kapları ve harika tatları ile beni benden almakta. Üstelik satıcı ile "Combine Shipping" yani aldığınız ürünleri tek bir kargoda daha uygun fiyatlı gönderme hususunda anlaştığınızda, aldığınız ürünlere ödediğiniz kargo parası da gayet uygun bir fiyata gelmiş oluyor.

ebay,kate,ashley,dudak bakımı,online alışveriş,ruj,lipstick


Fakat satıcıdan aldıklarım arasında, en beğenmediğim bu ürün oldu, yapısını hiçbir şekilde sevemedim.O kadar lipbalmın arasına karışmış bu lip glossu keşke almasaymışım dedim. Yapısı o kadar kötü ki, kokusu desen dayanılmaz. Kullanmadan attığım için tavsiye etmiyorum.Parfümleri kadar başarılı olsaymış keşke Mary Kate and Ashley 'in dudak ürünleri de.


4 yorum:

  1. ahh betty çok cici o bende istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Heheehh senden öğrenmiştim satıcıyı ve aynı gün ben de sipariş vermiştim. Ama ben abarttım biraz,o kadar çok seçenek var ki 7 tane seçtim zar zor :D 2 tane de hediye lip balm yollamış satıcı :) Bazılarının koku ve yapılarını beğenmesem de iyi bir alışveriş oldu. Bloguma ekleyeceğim ben de birazdan ;)

    YanıtlaSil
  3. Aaa 7 mi :D Hepsini bir anda nasıl kullanacaksın ^^

    Satıcı bana da 1 tane hediye yollamıştı. Demek ki seni daha çok sevdi :) Bazılarını bende beğenmemiştim,mary kate-ashley olanını özellikle.

    Neyse güle güle sür sürüştür ^^

    YanıtlaSil